Més de 2.000 visitants en la primera jornada del Valencia Boat Show

 

Les principals drassanes i marques del sector no han faltat a la cita amb el saló, presentant una ampla gama de serveis, accessoris, amarradors, motors i roba nàutica, que completen l’oferta de més de 120 embarcacions noves tant en terra com en l’exposició flotant. El bon oratge valencià tampoc ha faltat al primer dia de saló, en el qual el sol ha brillat amb força al llarg de tota la jornada.

Al llarg de la inauguració oficial, es va descobrir la nova imatge d’un dels vaixells versió 5 de Copa Amèrica, que ha sigut decorat mitjançant vinilsamb la imatge del Valencia Boat Show. L’acte va començar amb la presència de Fernando Jiménez, president del saló; Vicent Llorens, director general de Consorci València 2007; Josep Miquel Torres Moya, director general d’Esport; Francisco Molina Agulló, delegat territorial de Presidència de la Generalitat Valenciana i José Vicente Berlanga, director gerent de la Fundació Esportiva Municipal, entre altres autoritats.

Posteriorment, la comitiva va realitzar un recorregut pel saló per conéixer les instal·lacions i els diferents expositors. Al finalitzar, van tindre l’oportunitat de saludar a les tripulants del Reto Pelayo Transatlàntica 2016, cinc dones que han superat el càncer i que el pròxim 6 de novembre salparan des del Valencia Boat Show per creuar l’Atlàntic en una embarcació de 73 peus d’eslora. El recorregut ha finalitzat en el Flash Cat 58 Passenger, un multicasc de nova generació íntegrament construït en la Comunitat Valenciana.

Més de 2000 visitants en la primera jornada

En el primer dia d’exposició, més de 2000 visitants han volgut acostar-se a la Marina Reial Joan Carles I a conéixer les últimes novetats del sector nàutic.“Molta alegria, molta felicitat i sensació d’objectiu complit, està inclús per damunt de les meues pròpies expectatives”, comentava el president del saló nàutic, Fernando Jiménez, després de la presentació. “Els expositors vénen d’altres salons anteriors i aquesta és l’última oportunitat que tenen per a vendre un vaixell, i estic segur que faran el màxim esforç per aplegar a acords amb els potencials clients”, concloïa.

“Tindre la Marina plena d’embarcacions és una imatge molt bonica, i si damunt està relacionat amb el negoci doncs està molt bé, perquè és important que les empreses facen negoci i que la gent s’emporte serveissatisfactoris, i per a nosaltres és una gran satisfacció que el saló nàutic de València se celebre en la Marina”, comentava el director del Consorci València 2007, Vicent Llorens.

Valencia City
Valencia City

El pulso de la ciudad

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.