L’Ajuntament posa en valor el comerç de proximitat amb la campanya «Xicotet comerç per Nadal»

Es un homenatge a les persones que fan que continuen existint aquests comerços

Paco i Jessica, dues protagonistes de la campanya.

Nadal, època de compres. La solució més senzilla sembla que està a un colp de clic però… És veritat? La xarxa ofereix coses molt bones, però cap d’elles és millor que les de la botiga de tota la vida.

Allí et recomanen el que saps que t’agrada, allò que de veritat necessites, i amb el tracte proper de tota la vida. I si no ho tens, t’ho demanen.
Aquesta és la idea darrere de Xicotet comerç per Nadal, la nova campanya de l’Ajuntament de València per a incentivar i posar en valor la compra en el xicotet comerç en una època de compra com són els Nadals.

Per a això, la campanya s’articula com un homenatge a les persones que fan que continuen existint aquests comerços. Aqueixos clients fidels que porten comprant i consumint en aquests locals tota la vida i que passen a formar part de la família d’aquests establiments.

Així, la campanya parteix de cinc rètols emblemàtics de València i els canvia el nom, afegint al rètol el nom d’aquest client fidel. Sempre usant els mateixos materials i respectant al màxim el rètol original, perquè durant dues setmanes es fa homenatge a aquests clients.

Un bonic gest que ens continua recordant la importància i el valor de comprar en el comerç local. I és que comprar a prop ens acosta.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.