La campanya està promoguda per la Direcció General de Comerç.
La Confederació de Mercats Tradicionals de Proveïments d’Espanya (Metrae) ha premiat la campanya “Els mercats, més vius que mai” com a la millor promoció institucional dels mercats en tot el país. Esta campanya està organitzada per la Direcció General de Comerç, dependent de la Conselleria d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, que dirigix Nuria Montes, juntament amb l’Ajuntament de València. Metrae, que està celebrant a Sevilla el seu 4t congrés anual, ha organitzat la primera edició d’estos premis per a promoure i divulgar la importància dels mercats municipals.
En el cas de la campanya “Els mercats, més vius que mai”, visibilitzada tant en xarxes socials com en mobiliari urbà, Metrae destaca que és una campanya institucional que ha fet valdre els llocs de venda de tots els mercats municipals de la Comunitat Valenciana, “que han sabut conquistar un merescut lloc entre els comerços d’alimentació per la seua oferta de producte fresc i de qualitat, en què destaca la contribució de les seues pescateries, carnisseries, polleries i xarcuteries, parades de fruites i verdures, forns o botigues gurmet, així com molts altres llocs de venda especialitzats”, ha subratllat l’organització.
Prova de col·laboració
La directora general de Comerç, Maribel Sáez, ha destacat que “este premi és la millor prova de la unió i col·laboració entre la Generalitat, l’Ajuntament de València i el sector. Els nostres mercats tradicionals estan més vius que mai i és, sens dubte, pel nivell d’excel·lència que mostren i la seua capacitat d’adaptació i superació”.
Amb esta campanya institucional, ha afegit Sáez, “hem fet valdre tot el que són els mercats i el que suposen per a la Comunitat Valenciana. No concep una comunitat com la nostra sense la riquesa que ens aporten econòmicament, culturalment i socialment.”
Comparte esta publicación
Suscríbete a nuestro boletín
Recibe toda la actualidad en cultura y ocio, de la ciudad de Valencia